Alkatrész kereső

Notebook kereső
Tablet kereső
Projector kereső
Desktop kereső

letöltések

 

Garanciális feltételek:

A EC-CO KFt gyári új eszközöket forgalmaz.

termékek a gyártók hivatalos magyarországi képviseletétől származnak, gyári  szerviztámogatással értékesítjük, így meghibásodás esetén az adott gyártó garanciális szervize végzi a javítást. Ennek érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számlaés garanciajegy szükséges, ezért kérjük azt feltétlenül őrizzék meg!

3 munkanapon belüli meghibásodás esetén választása szerint visszavásárlást vagy cserét igényelhet, feltéve hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza - jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A cseregarancia érvényesítéséhez kérjük a csomagolásokat és a kiegészítőket 3 napig feltétlenül őrizze meg.  


A 3 napon belüli garanciális ügyintézés menete:

  • a bejelentéskor kollégáink megvizsgálják a terméket, az esetleges felhasználói beállítási problémák kiszűrése érdekében.
  • Amennyiben a probléma eredete és a rendezés módja átvételkor nem megállapítható, jegyzőkönyv ellenében a terméket márkaszerviz bevizsgálás céljából átvesszük, Ügyfelünket 3 munkanapon belül értesítjük a rendezés módjáról és várható idejéről.
  • Ügyfelünk - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. 
  • A szerviz ügyintézés végeztével az átvételkor megadott elérhetőségeken Ügyfelünket külön kérés nélkül azonnal értesítjük a termék átvehetőségéről. 

     

    Bár kínálatunkban a legnagyobb múlttal rendelkező, tapasztalataink alapján megbízható márkák szerepelnek, egyetlen gyártó sem tudja garantálni, hogy termékei biztosan nem hibásodnak meg. Éppen ezért kérjük, hogy az eszközökön lévő adatokról rendszeresen készítsenek biztonsági mentést! Ha a készülék olyan rendszerben kerül felhasználásra, ahol a kiesés károkat okozhat, különösen javasoljuk tartalék eszközök beszerzését!  
    Az adat mentés/visszaállítás és cserekészülék biztosítása nem tartozik a garanciális javítás tárgykörébe. A gyártói márkaszervizek és sok magáncég is kínál 24h-s hibaelhárítási, rendszerfelügyeleti szolgáltatásokat.

Egyes készülékekre az operációs rendszer installálása az átlagosnál nagyobb gyakorlatot igényel. Amennyiben nem rendelkezik ezzel, javasoljuk az operációs rendszerekkel együtt szállított modellek választását. Sikertelen szoftver installálás miatt a készüléket nem áll módunkban visszavásárolni vagy kicserélni, kérésére kollégáink térítés ellenében elvégzik az Ön jogtiszta operációs rendszerének telepítését.

 

Szavatossággal, jótállással kapcsolatban részletes információkat talál az alábbi linken:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság


Márkaszervizek elérhetőségei:

 

Felhívjuk figyelmét, hogy garanciális ügyintézéssel kapcsolatban a jogszabályoknak megfelelően az első évben a forgalmazó vagy a márkaszerviz járhat el, 1 éven túl pedig kizárólag a márkaszerviz, a kibővített jótállási szerződéssel (garancialevél).

 

Ennek megfelelően az 1 évnél idősebb vagy bármilyen korú fizikailag sérült készülékeket nem tudjuk garanciális ügyintézésre átvenni. A fizikailag sérült készülékek garanciális elbírálása minden esetben a szerviz feladata.

 

A lenti elérhetőségeken közvetlenül a szakszervizekkel veheti fel a kapcsolatot.

Mindössze két telefonhívásába kerül, és a hibás készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után vissza az Ön címére.

ACER embléma

Acer

EC-CO Kft +36 1 227 7010 vagy

Az Acer központi szervizének ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): 

06-1/555-5200

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)

Az Acer Szervizközpontjáról további tájékoztatást az alábbi linken (a gyártó honlapján találat): http://www.acer.hu/ac/hu/HU/content/warranty

 

 

 

Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)