A EC-CO KFt gyári új eszközöket forgalmaz.
A termékek a gyártók hivatalos magyarországi képviseletétől származnak, gyári szerviztámogatással értékesítjük, így meghibásodás esetén az adott gyártó garanciális szervize végzi a javítást. Ennek érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számlaés garanciajegy szükséges, ezért kérjük azt feltétlenül őrizzék meg!
3 munkanapon belüli meghibásodás esetén választása szerint visszavásárlást vagy cserét igényelhet, feltéve hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza - jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A cseregarancia érvényesítéséhez kérjük a csomagolásokat és a kiegészítőket 3 napig feltétlenül őrizze meg.
Bár kínálatunkban a legnagyobb múlttal rendelkező, tapasztalataink alapján megbízható márkák szerepelnek, egyetlen gyártó sem tudja garantálni, hogy termékei biztosan nem hibásodnak meg. Éppen ezért kérjük, hogy az eszközökön lévő adatokról rendszeresen készítsenek biztonsági mentést! Ha a készülék olyan rendszerben kerül felhasználásra, ahol a kiesés károkat okozhat, különösen javasoljuk tartalék eszközök beszerzését!
Egyes készülékekre az operációs rendszer installálása az átlagosnál nagyobb gyakorlatot igényel. Amennyiben nem rendelkezik ezzel, javasoljuk az operációs rendszerekkel együtt szállított modellek választását. Sikertelen szoftver installálás miatt a készüléket nem áll módunkban visszavásárolni vagy kicserélni, kérésére kollégáink térítés ellenében elvégzik az Ön jogtiszta operációs rendszerének telepítését.
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Felhívjuk figyelmét, hogy garanciális ügyintézéssel kapcsolatban a jogszabályoknak megfelelően az első évben a forgalmazó vagy a márkaszerviz járhat el, 1 éven túl pedig kizárólag a márkaszerviz, a kibővített jótállási szerződéssel (garancialevél).
Ennek megfelelően az 1 évnél idősebb vagy bármilyen korú fizikailag sérült készülékeket nem tudjuk garanciális ügyintézésre átvenni. A fizikailag sérült készülékek garanciális elbírálása minden esetben a szerviz feladata.
A lenti elérhetőségeken közvetlenül a szakszervizekkel veheti fel a kapcsolatot.
Mindössze két telefonhívásába kerül, és a hibás készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után vissza az Ön címére.
EC-CO Kft +36 1 227 7010 vagy
Az Acer központi szervizének ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig):
06-1/555-5200
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)
Az Acer Szervizközpontjáról további tájékoztatást az alábbi linken (a gyártó honlapján találat): http://www.acer.hu/ac/hu/HU/content/warranty
Szükséges dokumentumok: garancialevél, számla(másolat)
EC-CO KFT 2012 © | ||||
Minden jog fenntartva | ||||
created by atedin | admin | |||